CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, March 10, 2009

program ad-hoc

Tadi ada meeting lagi...biasala keja kat cni tiap2 ari meeting..bkn apa..nak bagi sume program bjalan lancar jugak..abih je meeting program tadi, kwn2 aku dok lepak la kat bilik aku..besa la jd port mengumpat (tak padan ngan laki..kuat ngumpat jugak..tiba2 kedengaran "woiii semua kena masuk bilik mesyuarat balik....ada mesyuarat tergempar...segera......." aku dgn kwn2 dgn lemah longlai masuk balik bilik mesyuarat...kata pengerusi "ok semua...esok mlm menteri nak mai cni..kita pelu adakan dinner di perkarangan opis kita..semua terlibat"...hah!!!!!menteri nak turun????mlm sok???aku dah jd gundah gulana..jantung berdegup kencang...ye la...org kuat aku blk kpg tak mai lg...tiket abih...mati aku nak uruskan program besaq ni sorg2..

aku dgn rasa berat pala kol org kuat aku tnya apa yg apa keperluan utk sambut menteri ni..setelah mendapat pertolongan dr org kuat, 'kwn' dan kwn2, aku dah wat checklist apa yg perlu aku buat..aku rasa dah settle bab aku utk arini..arini saja sok belom tentu lg..Ya Allah..permudahkanlah urusanku....

terima kasih aku nak ucapkan pada:-
1)org kuat aku yg berada di kampung - banyak tlg aku dlm macam2 hal sejak aku disini tanpanya tak jln la keja kat cni..(dah setahun).
2)'kwn' - banyak bg semangat kat aku tak kira dalam apa keadaan sekalipun.
3)kwn2 - banyak tlg memotivasikan aku dlm segala hal..

5 madah berhelah:

Unknown said...

wah2.... angkat nampak>>>> ekekekek ....

kelija maa... buat betoi2 maaa... heheh

zYanzYzan said...
This comment has been removed by the author.
zYanzYzan said...

adwindaa >> tak baik masam muka dgn org

jinggo said...

ha....
pa la kusus lama-lama.....
tinggai la lama-lama....

zYanzYzan said...

kena tinggai baru ada RINDU...kuang..kuang...kuang...