CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, April 28, 2009

Serangan Virus................

wua...wua...wua......
PC aku kat opis kena serangan virus..ntah dari mana dtgnya virus-virus yang bersemi di PC aku tu..menyusahkan idop aku btol la virus tu..abih pendrive aku termasuk la pendrive my-ve n abg wan..tak leh buka trus.. dah la mcm2 ada dlm tu...

aku dah beli antivirus tp tak leh nak install...dah mntk tlg kat abg lat n abg apit yg agak otai dlm hal ni pun tetap tak dak perubahan..rugi duit aku beli antivirus tu...ari2 my-ve dok bising kat aku..sbb keja dia menimbun nak kena wat..dia tak suka guna PC kat tmpt org len sbb PC aku kan best...hehehehe..tp lani dah tak best...

smlm aku wat backup file smpai koi 1230 mlm kat opis...smpai tertidoq..sedaq2 dah lewat trus pecut balik umah..ni pun tak abih lg ni..nak bwk p format len PC ni..pg ni mai opis ngantuk laa...sat g meeting sure berulang kali menguap..

hai la virus...wat pa la hang mai wat serangan kat PC aku ni...p la wat serangan kat tmpt len...huhuhuhuhuhuhuhuhuh

3 madah berhelah:

tegezoot said...

virus veera!!!

zYanzYzan said...

tegezoot>>uit!!ada ke virus 2??

Bunga Rampai said...

Baca tajuk - ingatkan virus swine flu tu :D

Tak pa, nanti eloklah pc tu. Sabaq!

Selamat Hari Pekerja.

Salam :)