CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 7, 2009

aku...yang...mengantok...

arini aku ngantok sgt mai opis..ntah setan apa la yg bergantung kat mata aku ni..tak dak mood pg2..dgq org tua tu dok cite pasai batu nu...batu ni...baju nu...baju ni...org tu...org ni...mcm2 la pg2 lg dok beletiaq..maklumlah dah kategori terlajak perahu..ops....ampun...

aku rasa aku lapaq plak selepas berjaya mengawal setan yang bergantung di kelopak mata..nak mkn apa ek arini??ari2 mkn benda yang sama kat tempat yang sama..nak kata boring mmg la boring tp nak wat camne..situ je tmpt yang dekat utk mendapat sesuap nasi di pagi hari..

mggu ni mcm2 aktiviti yg termaktub dlm jadual tugasan aku..seminggu pack..mgkin sbb tu aku ngantok kot..tiap2 ari blk lewat mlm..tiap2 ari berkejaran dari studio ke auditroium ke pejabat ke ropewalk..ops...ampun lagi...arini tggu org gomen mai cek bgnn plak...tak tau la nak mai koi brapa..

dgn rasa mengantok yang teramat sgt aku terpaksa menyambung tugas2 ku.....

2 madah berhelah:

Anak Antu Seni said...

tak pa abang verr boleh teman..

zYanzYzan said...

A.A.S>>uit????