CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 12, 2009

kebengongan akibat tidoq yang 'overdose'...........

Semalam aku p cabut gg pas aku balik keja...besa la bila cabut gg..pas abih ubat kebas mula la berdenyut...maka sakit yang teramat la..aku kan jenis malas mkn ubat...so biaq je la sakit tu...sampai tertidoq...dah la tak mandi lagi pas balik keja..aku ingat nak bangun mandi lewat sket tp nak tau dak aku tidoq sampai koi brapa??aku tidoq dari koi 6ptg smpai 6.30pg...tak jaga langsung...huhu.....bangun tu trus p mandi...
bila aku mai opis, aku jd cam bengong semacam je..org dok ckp aku jd cam blur...aku wat tak tau je bila org panggil aku..ntah kenapa aku jd camni arini..dah le aku rasa pening je...
aku rasa ni la simptom-simptom terlebih tidoq...slalunya aku tidoq 4 atau 5 jam je..ni tidoq sampai 12 jam 30 minit..

pas ni aku akan pastikan yg aku tidoq cukup2 je...tak mo overdose dah...tak mo jd bengong sekerat hari................

4 madah berhelah:

tegezoot said...

bengong!!

jinggo said...

eeerrrrrmmmmm.....
patut kaa??

seri said...

Salam,

pertama kali berkunjung ke blog saudari, berkongsi nama kita :)

Pegawai Khalwat said...

bukan memang selalu dah blur?